Eurotikker

Met een kleine bijdrage maakt u al het verschil

De Eurotikker gaat door als onderdeel van de liefdadigheidstrein!

Om het doneren laagdrempelig te maken, heeft Stichting RizQ de Eurotikker in het leven geroepen. Op de eerste dag van elke maand stopt de liefdadigheidstrein zodat alle passagiers, die zich hebben aangemeld voor de Liefdadigheidstrein via WhatsApp, een berichtje ontvangen. In dit vrijblijvende bericht vragen wij een bijdrage van  1,- aan onze passagiers wat ten goede zal komen van de stichting.

Wat houdt de Eurotikker in?

Om het doneren laagdrempelig te maken, heeft Stichting RizQ de Eurotikker in het leven geroepen. Op de eerste dag van elke maand sturen wij onze volgers, die zich hebben aangemeld voor de RizQ-community via WhatsApp, een berichtje. In dit vrijblijvende bericht vragen wij een bijdrage van  1,- aan onze volgers. Dit zal worden ingezet om de bijkomende lasten van de stichting te dragen en projecten te ondersteunen.

Middels de Eurotikker zorgt u ervoor dat de tekorten van projecten aangevuld worden om deze succesvol af te ronden. Daarnaast wordt de Eurotikker maandelijks aan een project gekoppeld. Een deel van het opgehaalde bedrag wordt hiervoor gebruikt. U kunt hierbij denken aan  projecten die gericht zijn op doorlopende liefdadigheid en projecten van kleinschalige aard. De resultaten worden uiteindelijk met u gedeeld.

Wij zijn regelmatig bezig met de professionalisering van onze organisatie. Hiervoor is een gezonde financiële basis onmisbaar. We doen ons uiterste best om de onkosten laag te houden. Toch zijn er kosten waar we niet omheen kunnen die wij als organisatie dienen te dekken. Met de Eurotikker draagt u hier ook aan bij en dit kan dus al met € 1,-!

Meld u via WhatsApp vrijblijvend aan voor de maandelijkse Eurotikker door te klikken op deze link of stuur een bericht naar +31685670629.