Stichting RizQ Dragers

De profeet ‎ﷺ zei:
‘Waarlijk, Sadaqa (uitgeven) in het geheim dooft de woede van de Heer.’
At-Tabaraani, Hasan verklaard door Shaykh al Albaani.

Stichting RizQ heeft je nodig om haar projecten draaiende te houden.

In een korte periode heeft stichting RizQ, met de wil en zegeningen van Allah, een prachtige ontwikkeling mogen maken. We streven ernaar dit nog jaren door te zetten, opdat stichting RizQ een grote islamitische organisatie wordt, dat volledig ten dienste zal gaan staan voor de gemeenschap.

Wij zijn regelmatig bezig met de professionalisering en uitbreiding van onze organisatie en achterban. Hiervoor is een gezonde financiële basis onmisbaar. We doen ons uiterste best om de onkosten laag te houden. Toch zijn er kosten waar we niet omheen kunnen en die wij, als organisatie, dienen te dekken. Denk hierbij aan postkosten, transactiekosten, onderhoudskosten, campagnekosten,  projectgerelateerde kosten, etc.

Drager worden
Door drager te worden ondersteun je stichting RizQ bij het dekken van de onkosten. Je bent van grote waarde voor de stichting. Door de wil van Allah soebhanahoe wa ta’ala en vervolgens je steun kunnen wij de motor van de stichting draaiende houden en ons bereik vergroten. Je kunt via deze link drager worden: https://www.stichtingrizq.nl/drager-worden/

Eenmalige donatie
Je kunt er ook voor kiezen om een eenmalige bijdrage te leveren. Dat kan middels een donatie via de donatieformulier.

Maak je liever eenmalig handmatig een donatie over? Dan kan dit naar
Stichting RizQ
NL66BUNQ2208461509
BIC: BUNQNL2A
OVV: Steun RizQ

Moge Allah dit accepteren als een donatie die zwaar voor jou zal wegen en jou belonen voor elke goede daad dat vanuit de stichting voortstroomt. Ameen.

Stichting RizQ

Liefdadigheidstrein

Wil je wekelijks meegenomen worden in het verrichten van goede daden en hasanaat op verschillende manieren verkrijgen?

Stap dan samen met ons op de liefdadigheidstrein en ontvang wekelijks unieke projecten van een betrouwbare stichting!

Check jezelf in via de link om mee te doen! inchecken